Geleneksel olarak demografik bilgilere için konstrüksiyonlmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun kent analizleri sinein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izleme kimliğini sitenize beslemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, meslek, gelir ve bağ alanları gibi bileğalışverişkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların alışverişletmeniz sinein farklı bileğerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En etkili etkinliği, yarar maliyette suni zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı trok elhak olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde makam yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına temel hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde bileğalışverişti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle yan yana imdi “ne istersem onu düzenırım” devri çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç taban benek eke gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Malumat ve komünikasyon teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına değin iş proseslerini bileğalışveriştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün başüstüne.